Často kladené dotazy a naše odpovědi

 

Proč nakupovat víno na internetu?

Online prodej vín je dnes celosvětově rozšířeným modelem. Výhodou je široký sortiment vín na jednom místě a samozřejmě také úspora času. Vína si můžete rychle vybrat dle konkrétních parametrů a preferencí.

Eshopy nabízí lepší ceny vín než většina kamenných vinoték. Pokud potřebujete pomoci s výběrem vína, můžete oslovit našeho sommeliéra prostřednictvím chatovacího okénka, případně výběr zkonzultovat po telefonu: 734 525 053 .

 

Kdy mi přijde objednané víno?

Děláme vše proto, aby se k Vám víno dostalo co nejdříve. Objednané zboží odesíláme ve většině připadů druhý pracovní den a je tedy doručeno během 2-3 pracovních dní od Vaší objednávky. Jakmile objednávku odešleme, dostanete od nás zprávu. Přesný termín doručení pak zákazníkům upřesňují kurýrní společnosti.

 

Obsahují ceny i náklady spojené s balením a dodáním zboží?

Pokud si v našem e-shopu objednáte zboží v minimální hodnotě 2500 Kč je doprava prostřednictvím DPD nebo Messenger zdarma. Pro objendávky v nižší hodnotě aplikujeme za dopravu poplatek 140 Kč (DPD), respektive 130 Kč (Messenger). Pokud zvolíte expresní doručení ten samý den prostřednictvím služby Liftago, je cena přepravy vždy 200 Kč.

Vína dodáváme i na Slovensko. Cena za dopravu je 200 Kč. Pro objendávky nad 2500 Kč je zdarma.

 

Mohu si objednat i jednu láhev?

Ano, samozřejmě. Je třeba jen počítat s poplatkem za dopravu ve výši 140 Kč (DPD) nebo 130 Kč (Messenger).

 

Mohu si objednat i bez registrace?

Registrace není povinná a všechny informace ohledně své objednávky obdržíte emailem. Pokud si ale vytvoříte účet, tak budete mít pohromadě všechny své objednávku a budete to mít trošku přehlednější. Navíc budete moci využívat výhod našeho věrnostního programu.

 

Máte problém s přihlášením do svého účtu?

Je možné, že ještě nejte registrováni. Zkuste si vytvořit účet a pokud vyskočí chybová hláška, tak je účet již vytvořen a problém bude s heslem. Na stránce pro přihlášení klikněte na text "Zapomněli jste heslo?"

 

Nemůže se víno při přepravě rozbít?

Snažíme se zajistit, aby k Vám vino dorazilo v pořádku. Využíváme přepravní službu Messenger, která garantuje bezpečnou přepravu vín. V případě kurýrní přepravy DPD vína balíme do speciálních nárazu odolných krabic, určených pro přeravu vín. Pokud by se i tak stalo, že se některé z vín po cestě rozbije, zásilku u nás na skladu přebalíme a pošleme Vám zcela nový balíček. Nemusíte mít strach!

 

Kdy dostanu dopravu zdarma?

Pokud si v našem e-shopu objednáte zboží v minimální hodnotě 2500 Kč, je doprava prostřednictvím DPD nebo Messenger zdarma.

 

Zasíláte zboží i na dobírku?

Ano, zboží z našeho eshopu si můžete objednat i na dobírku a zaplatit až při převzetí, kartou nebo v hotovosti.

 

Můžete mi někdo pomoci s výběrem konkrétního vína?

Ano, chápeme, že výběr vína není jednoduchý, proto se na nás můžete obrátit. Náš sommeliér Vám poradí s výběrem té správné lahve. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu přímo na eshopu, nebo mailem duda@vinodoc.cz nebo přes telefon: 734 525 053